Budweiser...

Igår så satt Buddis och morrade åt Harry, som han tyckte var för nära... Han satt på diskmaskinen och skulle sen hoppa till köksbordet, men då hoppad Harry också, så han nuddade precis Buddies som slog i sig på hundarnas matställning...
Buddies blev såklart livrädd, stackarn, och satte sig på stolen bredvid mig och morrade åt Harry...
Så kom jag på att Buddis faktiskt har sovit hela dagen, han var inte ens uppe på morgonen och åt mat...
Och imorse då, så kom han till oss i sängen och han såg så sur ut (Buddis ser alltid go och glad ut) så jag tog med mig honom in till kattlådan och satte honom där, men han vägrade kissa, vi satt där länge länge, men han såg bara mer sur ut... Han har fortfarande inte velat kissa, vad jag har sett...
Hoppas bara inte att min lilla älskade ska vara sjuk igen... Ska hålla koll på honom idag så får jag se om jag måste ringa in till veterinären innan dom stänger idag...
Älskade Budweiser <3


Igår så va Kristers mamma här en sväng med sin hund Mojje... Quattro tyckte att det var skitkul med en hundkompis i hans storlek, så dom busade hur mycket som helst här hemma...

Sen gjorde jag tonfisksallad *Mums* och det blev sååå gott =) Och Krister fick French Hot Dog, för han ville inte ha tonfisksallad... Så jag har så att det räcker idag också =P Så det blir att äta det idag också =)

Idag har jag kollat lite campingplatser nere på västkusten och vid borås, ullared och skara... Vi har ju tänkt att tagit med hundarna, Nicklas och Sofia och åka ner till Västkusten, sen eventuellt till Borås Zoo, Skara Sommarland och så Ullared och handla lite såklart till sommaren...
Får se om Krister kan ta semester dom veckorna vi har planerat (igår) bara....

Nu blir det att gå ut i det inte fina vädret med hundarna....
Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0