Budweiser och Bosse

Grattis på 6-års dagen mina älskade katter =)
Idag fyller mina underbara pojkar Budweiser och Bosse år, så det blir lite extra gott och lite paket idag =) Till mina små godingar...

Får ju inte glömma att mamma katt Mozart (Budweiser´s bror) också fyller år idag...

Grattis Grattis underbara katter!!

 
Min fina goa älskade Bosse, världens underbaraste <3

 Och underbara knubbie, älskade Budweiser <3

Jätte GRATTIS på eran dag mina små godingar <3



Igår då... Ja, då kom Krister med bilen åt mig så att jag kunde åka upp till Pilgården och tro på fan att det var stängt bara för att jag hade tagit mig dit... Så jag gick in till vårdcentralen i hopp om att dom kanske kunde hjälpa mig att få tag på barnmorskan eller skriva en lapp till henne eller nåt... Jag fick stå och vänta hur länge som helst, sen kommer världens otrevligaste kärring fram, så jag gick bara... Man kanske ska vara trevlig om man ska jobba med folk, annars kan man ju jobba med nåt annat kanske...
Sen gick jag iallafall och knackade på på dörren till barnmorskan, men det var ingen som öppnade, så hittade jag papper och penna så jag skrev en lapp att hon skulle ringa upp mig, så satt jag den i hennes dörr...
Imorse då, ja då ringde jag på telefontiden och lyckades få en telefontid, kvart över 10, den sista som fanns kvar =)
Sen vid halv 8 ringde telefonen, då var det barnmorskan, så hon skrev ut ett recept åt mig och så fick jag en tid den 13:e maj... Sen hinner jag inte mer än lägga på så ringer nästa barnmorska och vill ändra på tiden, så då ändrade vi den till en timme tidigare... Sen vid halv 10 så ringer det igen och då ringde dom för att jag hade ju lyckas få en telefon tid också =P
Så antingen går det inte att få tag på dom eller så blir man inte av med dom istället =)
Så sen blir det att pallra sig till apoteket och hämta ut receptet, eller ja, det tar jag nog när Krister har kommit hem med bilen...

Så nu ska jag ta och fixa mig lite, sen blir det att gå ut med pojkarna igen... Enzo är redan vaken igen så han gnäller på mig nu så det är väl dags att gå ut med dom nu igen... Han är en riktig gnällspik lille Enzo =P Men han är så go...
Igår kollade och ringde vi runt lite och kollade bolån... Så nu har vi hittat en bank vi vill låna av, så snart blir det köpa hus =) Ska försöka fixa det där med lån innan maj är slut så kanske vi säger upp lägenheten redan nu i maj, ska bli såååå skönt att komma ifrån sandgatan, vilket skitställe! Kan inte rekommendera nån att flytta hit... Vet inte hur många gånger vi har haft inbrott i bilarna, bilarna har blivit stulna, inbrott i förråden och en massa massa mer... Ska bli såå skönt att flytta härifrån... Bye bye Sandgatan blir det då, åh va jag längtar =)

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jagar dom dig nu??? Tanterna =)



Vad kul med husköp, då kan "vi" måla o greja...så kan hundarna o jag campa på gården, om vi inte får eget rum =)

Skojar!! Jag trivs förträffligt här vid "havet"...hihi!



Kram kram... (Grattis Bud & Bo) Hurra hurra hurra!

2009-05-06 @ 12:53:43
URL: http://ankislillavarld.blogspot.com
Postat av: Mamma igen =)

Förlåt =/...det är fixat nu!



Stoooora kramar!

2009-05-06 @ 14:19:47
URL: http://ankislillavarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0