Äntligen helg...

Äntligen är det helg igen =) Skönt, och så är ju solen tillbaka idag =) Fick nog av regnet igår... Inte nog med att man måste gå ut i det där regnet när man har hund, jag måste dessutom släpa ut mina 70-80 kilos klumpar ut, för dom vägrar verkligen att gå ut när det regnar eller är blött på backen... Sen går dom som två svansar bakom mig och vägrar att göra nåt också... Harry är lite rolig kan kissar och bajsar på vägen, finns inte en chans att han går ut på gräskanten eller nåt när det regnar och är blött =P Han är så söt min lilla plutt...

Buddis då, han hade nog bara ont efter han och Harry´s dumheter, så sjuk var han nog inte... Tack och lov... Vet inte vad jag skulle ta mig till om han skulle bli sjuk igen, tycker att mina djur har varit sjuka nog nu... Men så ska man väl inte säga för då blir väl alla sjuka igen på samma gång, så "peppar peppar..."

Igår så jobbade Krister över lite, så han kom hem vi 6 tiden... Sen när klockan var runt 7 så säger han "Vet du att Netto öppnar i Karlskoga idag" skämtar du eller (?!) då sa jag att vi måste ju åka dit =P Men det ville han inte då... Så vi ska åka dit idag istället, så lovade han att vi skulle ta en sväng på ÖoB också, men jag tänker allt lura med honom in på skoaffären också =P
Så pratade jag med mamma nyss också, så hon undrade om vi kunde hoppa in hos veterinären också och köpa med lite mat till knubbis Mozart... Så det ska vi väl också göra, sen har jag bestämt att det blir nog Sibylla efter allt också =P För nu har jag ätit tonfisksallad i två dagar i rad och det var massor kvar efter igår så det fick hundarna dela på, det tyckte dom var smaskens =P Sen fick dom spagetti och köttfärssås till sitt torrfoder också... Så dom fick en hel del smaskigt igår, men det ska dom allt ha...

Nu ska jag ta och titta på våra bästa år =)
Ha en toppen helg i det fina soliga vädret =)

Kommentarer
Postat av: Mamma

....& regnet det bara öser ner...lalalala!!!!

Solen gjorde allt en snabbvisit =/



Kram kram

2009-05-08 @ 11:51:52
URL: http://ankislillavarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0