28:e Maj...

Nu är det inte länge kvar tills Cappe ska på utställning =) Och lite nervös är jag allt =P Har ju lyckats lura med mig mamma till utställningen också...

Idag vet jag inte vad folket håller på med här utanför, det står en stor traktor precis utanför sovrumsfönstret och gräver upp från våran port till huset mitt emot, så det är ett stort hål hela vägen mellan husen... =/ Och så är det nån jävel som har hållt på och borrat non stop från 7 imorse... Börjar bli lagomt irriterad kan jag tala om....

Igår skulle jag ju till Tina men hon var inte där... Så det vara bara att knata hemåt igen... Så skulle ju min lillebror Magnus komma hit till mig igår... Men han ringde och frågade om han kunde idag istället...
Så när Krister kom hem från jobbet så åkte vi till hans syster Birgitta, för vi skulle fira Kristers mamma där... Så det blev mer tårta och kakor... Sen hem och äta lite, men inte pizza den här gången iallafall =P Det blev korv med bröd =)

Nu ska jag ta och fixa lite sen blir det att gå ut med hundarna...
Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Gumsan!

Vad du äter, o äter o mumsar hela tiden, hihi!

Gissa vem som har tryckt i sig hela tårtbiten som var kvar....just det, moi! & gott var det! Så är det när man får sitta hungrig i regnet o stormen....ensam!!!!



Stoooooora kramen!

2009-05-28 @ 16:54:21
URL: http://ankislillavarld.blogspot.com
Postat av: Anna

Hej hoppas det går bra på utställningen. Kanske kommer och kollar på er eller han =)

Tänkte komma förbi dej någon dag och lämna usb minne som du kan lägga in dop kortena på. Vivi och Leif skulle vilja ha dom... Tydligen är Vivi riktigt dålig nu =(

Kram kram

2009-05-28 @ 21:16:16
URL: http://gumminasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0