27:e Maj...

Igår var mamma och jag uppe till samhälle och skulle handla lite grejer till tårtan.... Sen efter det tog vi och köpte oss en varsin glass och satt vid Kronhallskiosken och åt, tills det kom en alkis och frågade om han kunde sätta sig på bänken där vi satt för det började regna, ja visst sa vi sen frågade han vi hade en cigarett att bjuda på, så mamma gav honom den hon hade, och sen skulle han ha ett paraply också, men det hade vi inget, då skulle vi ju ha använt det själva =P Så vi gick vidare till apoteket... Då ringde Nicklas och Sofia... Dom hade klivit av bussen och trodde att dom skulle få skjuts av oss... Haha... Vi hade ju gått =P Så vi hade ju ingen bil att skjutsa dom med... Men sen ringde vi till Krister så han fick hämta oss efter att han slutade jobbet... Men Nicklas han gick i förväg...

Sen väl hemma hos mamma så gjorde hon tårta *Mums* Sen åt vi tårta och kakor, sen blev det paket öppning =) Jag fick 2 blommor (varav den ena hade mamma gjort iordning jätte fint) en klänning, ett linne och så av Nicklas och Sofia fick jag en grej man smälter choklad i =) Jag som har tittat på nåt liknande, fast mer komplicerad grej, men den var ju slut... Så det passa perfekt =)

Sen hem igen och pizza... lite mycket pizza har det blivit nu, två dar i rad...

Snart ska jag till Tina, sen ska jag eventuellt han min lillebror Magnus här en stund idag... beror på hur pappa skulle jobba... För vi ska ju på kalas för Kristers mamma som fyller år, så vi ska dit vid halv 5 ungefär... Så lite körigt blir det idag =)

Är lite nervös inför utställningen på lördag också =P Men det går nog bra... Cappe är ju en snygg liten goding =) Och han är ju lika go och fin för mig även om det inte skulle gå bra...

Och så ska Enzo få träffa en flicka =) En blå Grand Danois tjej som heter Cindi... Det ska bli kul, så dom får leka lite... Och så kanske Harry också kan få vara med på ett hörn =P

Nu måste jag ta och knalla iväg...
Men ha det så bra i blåsten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0