26:e Maj...

Fick en rätt så bra födelsedag igår =) Men en massa presenter =)
Det jag fick var iallafall:
2 par jeans leggins, 2 par skor, 2 Bukowski nallar, en nyckelring med digital fotoram, en klänning, rosor, ljus, rökelser, halsband, en sopkvast som är en "välkommen" skylt, 2 parfymer, mascara, symaskin, örhängen, väska sen kommer jag inte ihåg om det var nåt mer, men jag har säkert glömt nåt =P Och mer paket väntar ju idag =P

Pappa, Ingela, lillebror Magnus, farmor & Dick var här och firade mig igår =) Så det blev lite Wii spelande för Magnus, men sen var han mest intresserad av katterna och Cappe... Trodde att pappa skulle vara lite rädd för Cappe med det var han inte... Så Cappe var med och sprang i soffan mellan oss =) Tror att han tyckte att det var kul, lilla godingen...
Sen slog vi på en film åt Magnus, så vi kollade på "Bolt" men det slutade med att Magnus mest var med katterna ute på balkongen och vi andra tittade på filmen...

Senare mot kvällen, efter en pizza och långpromenad, så ringde Ingela och frågade om Krister hade en avdragare till bilen, och det hade dom på Kristers jobb, så iväg och hämta pappa, sen till Kristers jobb och leta leta leta, men tillslut hittade vi den... Tillbaka till pappa och skulle fixa, men det satt som berget, så iväg till kristers jobb igen och hittade en annan avdragare, så till pappa igen, men tror ni att det funkade eller, nepp! Så idag skulle pappa åka in till Örebro och köpa en större avdragare, så jag hoppas att det funkar med den =)

Sen var väl klockan 11 på kvällen, och hundarna och katterna skulle ha mat och grejer... Lite sen kvällsmat blev det för dom igår...

Idag ska jag gå och möta mamma sen, vi ska till affären och köpa grejer till tårta, för det råkade glömmas bort igår =P Sen ska vi till mamma och göra tårta och sen blir det öppna paket =)

Nu ska jag ta och göra mig iordning och gå ut med mina änglar...
Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskade unge! Du vet väl att ni är det bästa jag har, även om jag är dåligt på att visa det ibland!



Kram mamma!

2009-05-26 @ 12:50:51
URL: http://ankislillavarld.blogspot.com
Postat av: Anna

Oj jäklar va grejjer du fick =)

Kram

2009-05-26 @ 19:45:25
URL: http://gumminasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0