25:e Maj - Min födelsedag =)

Idag är det min födelsedag, då kan man ju inte ligga och sova heller =P

Fick två paket imorse av Krister, visste ju redan vad det var i dom, men ändå =P Det var två på jeansleggins i olika blå färg =) Såååå fina... Så sa han att resten av paketen får jag sen =/ Hmm.... Just ja, så fick jag ju ett paket i helgen också, en symaskin =) Så jag ska ge mig på att sy dynor och gardiner till husvagnen... Så det blev den dyraste symaskinen från Coop i Karlskoga =P

Skjutsade Krister till jobbet förut, för att jag skulle skjutsa mamma om en stund, men nu ringde hon och sa att hon skiter i det idag... Så det blir bara en tripp till Kristinehamn för lite shopping idag =) Men vad gör det =P

Helgen då... Ja, den har mesta dels bestått av att fixa med husvagnen... Målat, lagt nytt golv, silikonat runt kanterna på utsidan, fixat fönstrena och massa mer...
Så har vi ju shoppat massor =) Så kul... Kommer inte ens ihåg allt vi har handlat, så jag skiter i att skriva det här =P
Så har vi varit i skogen med pojkarna och busat och grejat....
Vi har hunnit med en hel del under helgen, så jag orkar inte skriva allt... Men världens bästa mamma har "matat" oss hela helgen, tack mamma =)

Idag kommer min pappa, Ingela och lillebror Magnus hit och ska fira mig, undra va jag får av dom... Jag brukar ju alltid veta vad jag ska få i present, ja, jag vet det kanske inte är så kul alltid, men jag är ju sååå nyfiken och orkar inte vänta =P Men den här gången har jag ingen aning om vad jag ska få av pappa och dom...
Sen imorgon så ska vi åka till mamma så ska mamma, Nicklas och Sofia fira mig då =)Så då hoppas jag på att mamma har gjort nån god tårta =P Som alltid...

På tal om tårta, så igår... skulle Krister och jag köpa glasstårta, men tror ni att det går att få tag på eller?! Nepp, finns inte en glasstårta att få tag i i Degerfors... Tala om dåligt...

Just ja, i fredags anmälde jag Cappe till utställningen som är i Hallsberg till helgen, på lördag =)
Så jag har lyckats övertala mamma (mot hennes vilja =P ) att följa med dit... Ska bli spännande att se hur det går för min lilla goding... Oavsett hur det går så är han ju min lilla gosegris för det... Han är ju såå mysig =)

Så där, nu är det dags att göra sig iordning och gå ut med hundarna igen innan jag ska hämta mamma och åka in till Kristinehamn...

Hoppas att ni har haft en bra helg =)

Kommentarer
Postat av: Anna

GRATTIS!!! Hoppas du får en bra dag, lyllo dig som fått en symasin fniss

Kram kram

2009-05-25 @ 09:40:21
URL: http://gumminasan.blogg.se/
Postat av: sofia

con graaatz :D

2009-05-25 @ 12:14:45
URL: http://sofiiihja.blogg.se/
Postat av: Mamma

Grattis på födelsedagen älskade ungen min!



Stor kram! Mamma

2009-05-25 @ 16:13:36
URL: http://ankislillavarld.blogspot.com
Postat av: Linda

Tack gulliga ni =)

Kram på er!

2009-05-26 @ 10:22:34
URL: http://bigbeauties.blogg.se/
Postat av: Tanten

Grattis i efterskott

2009-05-26 @ 21:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0