19:e Maj... och bilder....

Tänkte lägga in lite bilder från Kim´s dop, formel 1 bilen och lite på djuren idag =)

Igår gick Enzo och jag och mötte mamma, hon skulle till banken så vi följde med, sen gick vi till Coop och mamma köpte glass och pizza till oss *Mums*, så hem till mig och gjorde iordning det, sen tog vi med oss Harry och knatade hem till mamma... Sen slutade Krister jobbet så han kom och hämtade oss vid bron så åkte vi vidare till pappa och lånade hans släpkärra och åkte till Mulles och hämtade ett skåp och en kista till mamma... Så nu har jag fått det andra skåpet hon hade =) Det är jättefint... Tack så mycket mamma =)
Och det var ju inte det lättaste skåpet hon köpte heller, Krister, Nicklas och jag fick kämpa som attan för att få upp skåpet till mamma, och sen ner med det andra skåpet också =P
Sen bjöd mamma oss på mat (igen), men varken jag eller mamma orkade så mycket =P Men vi hade ju ätit för ett par timmar sen bara...

Sen åkte vi hemåt och gav hundarna mat, så fick dom burkmat också, det tyckte dom var smasken =)
Sen blev det titta på tv, CSI och sen Ballar av stål =)

Idag ska mamma och jag in till stan och handla, för jag fyller ju år på måndag =P Och till helgen ska Krister, jag, Nicklas och Sofia in till Örebro och shoppa, då hittar jag säkert en massa presenter till mig själv =P

Här kommer lite bilder iallafall, eller ja... lite kanske är fel ord =P

Formel 1:
    

Djuren:
    Min supersöta Bosse...
Quattro... Krister har tagit det här kortet, vet inte vad dom har sysslat med riktigt =S

Kim´s Dop:
                           

Så det får räcka =) Men Anna om du vill ha alla bilderna så kan jag skicka dom till dig, har lite över 100 stycken från Kim´s dop...

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha ja klart jag vill ha kortena =)

Super fina juuu!!!

Kram kram

2009-05-21 @ 23:44:30
URL: http://gumminasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0