15:e Maj...

Igår så var jag och mamma till Mulle´s... Som vanligt så hittade mamma en massa saker, fast det brukar vara någorlunda små grejer till lite mindre kostnader, men nu jävlar =P Nu köper hon bord, skåp och lite sånt =P Fast det är bra mamma shoppa på, det är alltid kul =)

Så fick jag ett litet vitrinskåp av mamma som jag ska ha sen när vi flyttar och ett halvmåne bord också, TACK så jätte mycket gulliga mamma =)
Sen till affären och handlade lite, sen bar det av hemåt och så gjorde jag lax *Mums*....

Idag ska mamma och jag shoppa dop present till lilla Kim som ska döpas imorgon... Alltid ute i sista minuten =P Fast det brukar bli så att vi köper allt samma dag som man ska på kalas eller liknande, fattar inte varför egentligen, bara en massa onödig stress....

Och Krister ska till banken när vi är och handlar... Så jag hoppas att han kommer ut och är glad sen =P Vi har fått veta lite mer om huset nu också... Så jag hoppas verkligen att det blir det =)

Nu måste jag kolla på "våra bästa år" sen är det dags att göra sig iordning lite och gå ut med pojkarna...
Ha en toppen helg =)


Kommentarer
Postat av: Anna

Heej! Kul att du kom på Kims dop!!!

Kram kram

2009-05-16 @ 23:44:42
URL: http://gumminasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0