14:e Maj...

Igår som kom Krister och hämtade mig när dom hade slutat jobbet så följde jag med tillbaka dit och hjälpte honom med Anna´s bil... Så vi slipade och lackade så nu är den nästan klar, ska bara poleras lite grann, men det skulle han (eller det blir väl jag kan jag tänka mig) ta i helgen, hur nu det ska hinnas med, vi har ju en hel del som ska göras i helgen... Så vi får väl se hur det blir med den saken....

 När vi skulle åka hemåt vid 8-tiden på kvällen så stannade vi till vid "Vinn & Finn" som mamma säger och hittade lite saker till mammsen =) Så jag var ju självklart tvugen att ringa och berätta det, men sa inte va det var för nåt, det får hon se sen när jag ska hämta henne efter att Krister har kommithem från jobbet... Då har jag lovat mamma att följa med till Mulles, hon skulle köpa nåt bort tror jag... Som om det inte räcker med sisådär 5 bord i en etta =P

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen sen blir det att gå ut med mina änglar en sväng... Men kan knappt slita mig härifrån nu, inte för datorns skull, utan för att min lilla goding Bosse ligger och myser och spinner i mitt knä =) Så go är han min lilla sötnos...

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallå där!!!!

Vadå etta???...du glömde mitt lilla krypin fniss...

blir nästan som två då, hihi!



Men det är snällt att ni letar åt mig =)...trodde aldrig Krister skulle sätta sin fot på vinn & finn, hihi!!!



Stoora kramar

2009-05-14 @ 12:54:12
URL: http://ankislillavarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0