12:e Maj...

Usch va jag är vaken tidigt idag... Sitter och kollar lite på datorn och har TV´n på, så jag kollar lite på Vakna med the Voice också...
Fick skjutsa Krister till jobbet förut för jag ska till Arbetsförmedlingen, så jag tänkte att det är ju ingen idé att gå och lägga sig igen... Ska se om mamma skulle med in till Karlskoga sen, så kanske vi kan kolla lite affärer =P Var ju såå länge sen man var iväg och shoppade nu... Måste ju köpa dop present också, lilla Kim ska ju döpas på lördag =) Moster Anna och Patriks lilla goding...

Sen efter dopet också, så ska vi iväg på bilträff =) Ser jag verkligen fram emot, missade ju Elmia... Så på lördagkväll är det träff i Karlstad på Norra Fältet för er som också vill dit och kolla på fina bilar =P Det är utställning mellan 18-21 och sen cruising på kvällen...

Nu ska jag ta och kolla runt på lite bloggar, sen blir det att gå på lite promenader med pojkarna innan jag ska iväg till Arbetsförmedlingen...

Ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: sofia

skulle jag ock niklas också följa med till karlstad? :)

2009-05-13 @ 11:04:30
URL: http://sofiiihja.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag vet inte, om ni vill så får ni det =) Fast det har väl säkert redan Nicklas och Krister planerat kan jag tänka mig =P

2009-05-13 @ 11:12:14
URL: http://bigbeauties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0