11:e Maj...

Och inget fint väder är det heller, fast det kanske kommer tills jag fyller år =P Det är ju inte länge kvar nu =)

I fredags så gjorde vi inte så mycket, var inne till Karlskoga och så =) Kollade in Netto och så ÖoB, Skoaffären, vad den nu heter =P Sen blev det Sibylla, så tog vi med oss maten och åkte ner till båthamnen =) Sen blev det film på kvällen...

På lördagen så blev det ju kolla på Formel 1, som kördes nere på Raka vägen, som jag skrev i lördags, sen så var jag och hundarna helt ensamma här hemma =/ Lite tråkigt hade vi =P

Söndagen då, den gick åt att tvätta lite... Sen hämtade Krister hit Nicklas och Sofia så vi kunde planera våran Västkust resa till sommaren =) Kommer bli sååå kul...
Efter att vi var klara med det så åkte vi och handlade på Kronhallen, vi skulle göra Tacos *Mums*... Så träffade vi på Sofias mamma och lillasyster... Så vi stog ute och pratade med dom en stund tills Krister och Nicklas kom och hämta oss, dom skulle ner till mamma och hämta en bensindunk... Sen åkte vi och tankade dunken... Sen hem...
Sofia och jag gjorde maten och Krister och Nicklas tankade Dodgen och testade att starta den =) Och tro på fan, den startade =) Den har ju stått i lite mer än två år och vi har kommit fram till att vi inte behöver den, så den ska vi sälja... Men vi ska byta däck på den först, har ju nya däck och fälgar på den, som vi inte vet om vi vill sälja än....

Sen på kvällen blev det kolla på filmen på 4:an... Jag hade hoppats på att det skulle vara Van Veeteren, men det var det ju inte, det va Mission Impossible 3 istället, men det funka lika bra det, för den är ju riktigt bra =)

Nyss så kom vaktmästaren hit, så vi fick ett nytt lås i ytterdörren och nya nycklar hem =) Inte en dag för tidigt, vi skulle ju ha fått det för ca tre veckor sen, men bättre sent än aldrig =P
Så nu har vi fler än en nyckel, känns skönt =)

Ska försöka få in bilderna från i lördags här också, men inte idag =P

Nu blir det att gå ut med mina pojkar...
Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Mamma

...hmmm... Vad är det jag inte vet?????



Har du börjat räkna ner redan?? =)...dom flesta vill ju inte bli äldre vet du fniss



Vad önskar hon sig då, när hon fyller?

Kanske nåt jag kan hitta på vinn & finn, hihi...



Kram kram

2009-05-11 @ 15:19:56
URL: http://ankislillavarld.blogspot.com
Postat av: Anna

Heej. Varför var du ensam i lördags då? Du vet du kan ju alltid komma hit till oss i strömtorp =)

Kram kram

2009-05-11 @ 20:43:44
URL: http://gumminasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0