Vad ska man säga...

Var inne på Bilddagboken en sväng nyss och kollade och så kom jag in på tjejerna som var kompisar till tjejen som tog livet av sig i fredags, det var hemskt att läsa vad dom tjejerna har skrivit...
Visst, det är säkert jätte jobbigt att ens kompis tar livet av sig, det förstår jag...
Men att skriva att man själv vill ta livet av sig bara för det är väl lite mycket.... Dom skriver att dom vill ha tag i en pistol och skjuta sig i huvudet osv.

Var bara tvugen att skriva av mig...

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kände malin.. hur fan tror du man känner du när ens kompis tar livet av sig? det du håller på med nu är förtal. jag vill genast att raderar inlägget annras kommer jag anmäla dig

2009-03-19 @ 16:23:56
Postat av: Linda

Som jag skrev så är det säkert jätte jobbig... Och vad är det som är förtal i mitt inlägg?! Lagomt kaxig genom att vara anonym! Skriv vem du är istället, troligtvis nån jag känner eftersom du är "anonym", men tala om fegt isåfall... och anmäl mig då om det känns bättre... Finns liksom inget att anmäla för!! Stå för vem du är istället för att skriva anonyma kommentarer!!

/Linda

2009-03-19 @ 16:41:01
Postat av: En Mamma

VAD är meningen i att ta livet av sig för att kompisen gjort det!? Är det inte tillräckligt många som mår dåligt redan????...Nej, väx upp småtjejer och välkomna till verkligheten! Det är fruktansvärt det som hänt men det blir knappast bättre av att fler går samma väg...



Tänk efter före...

2009-03-19 @ 17:02:54
Postat av: Anna

Det fattar inte jag heller, bara för att kompis tar livet av sig ska väl inte kompisarna till henne göra det??!! I såfall tycker jag att det är väldigt träligt att man ska behöva tänka så. Jag kännde oxå Malin! Men inte tänker jag ta livet av mig bara för det... Håller med väx upp för f*n.

2009-03-19 @ 21:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0