Titta på bebis =)

Idag ska jag åka till Isabelle och välja ut min lilla pojke =) Ska bli så kul, så ska jag ju välja stamtavle namn till honom också...Får absolut inte glömma kameran, så jag kan ta lite kort på godingen =)
Är det nån som vet nåt bra namn till honom så är det bara att säga till =P

Igår var jag ju hos tandläkaren... På vanligt besök... Men jag ska tillbaka för jag hade pytte lite tandsten på nån tand... Men jag sa till dom att jag vill nog inte komma tillbaka =P Då frågade hon varför och då var jag ju tvugen att säga som det är... Så jag sa att om jag ska få en massa sprutor så stannar jag hellre hemma... Då skrattade hon och sa att jag inte behöver ta nån spruta om jag inte vill....
Så jag får väl gå dit igen då... Så den 26:e mars ska jag dit igen....

Igår var mamma här så vi åt lite bullar och drack capuccino, sen skrev vi ut ett par papper till henne...

Nu ska jag göra mig iordning, få lite mat i magen och gå ut med hundarna innan jag ska åka iväg till bebisen =)

Just ja... Nu har jag missat 2 avsnitt på raken av våra bästa år... Inte bra det här, får se till att hålla mig hemma imorgon iallafall *haha*

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Tanten

Du ser. Det va inte så farligt att gå till tandläkaren

2009-03-12 @ 20:05:46
Postat av: Anna

Vart bor uppfödaren till hamstern?

Det ska finnas en typ salva som man kan få om man är sprut rädd =)

Kram

2009-03-12 @ 23:17:37
URL: http://anna-olofsson.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0