Tandläkaren...

Idag ska jag till tandläkaren... Och jag längtar inte dit... Ska dit klockan halv elva, så det är ju ganska snart...
Så länge dom inte tar fram nån spruta så får det väl gå, men gör dom det säger jag tack för mig...

Igår sålde vi Saaben också... Till nån stackare som nyss fått körkort antagligen =P Han hade med sin kompis som inte ens visste att man måste ha försäkring på bilen och så sin flickvän som var stor som ett hus....
Dom tittade in i bilen genom rutorna och sa att dom skulle ha den... Krister sa "det går att öppna dörrarna" men då tittade dom bara på honom... Sen så sa Krister att dom kunde ju provköra iallafall, men det ville dom inte heller....
Så vi skrev papper och allt sen skulle vi och dom åka.... Så hans flickvän (den stora) hoppade i på passagerarsidan i fram... Och när man åker i Saaben så låter det som om det är hål rakt igenom där, väldigt väldigt rostigt är det iallafall... Så jag hoppas att hon inte åkte ner på backen på vägen hem =P
Men som mamma sa "då kan ju hon bromsa med fötterna" =P För bromsarna tar knappt, dom behöver luftas =)

Och imorgon ska vi in till veterinären med Harry också.... Hoppas att det går bra bara....

Nu måste jag göra mig iordning och komma igen lite, ska ju iväg snart... Önska mig lycka till =P

Ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå, mamma sa????...Du glömde att nämna att mamma sa oxå, att jag skäms för att ni sålt en bil utan bromsar till nån stackare, som förhoppningsvis hade körkort!



Aja baja! Kram =)

2009-03-26 @ 13:14:58
Postat av: Linda

Men det sa ju Krister till honom i telefonen... Så det hoppas jag väl att han fattade då =P

Kram

2009-03-26 @ 13:39:42
URL: http://bigbeauties.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud vilken ytlig person du verkar vara. Blir riktigt förbannad när jag läser bloggen. Hur kan man yttra så som du gör. Fy säger jag bara. Spy galla över en person som väger lite mycket. Vart finns ödmjukheten?

2009-03-27 @ 07:54:01
Postat av: Linda

Men läs inte då!

2009-03-27 @ 08:56:30
URL: http://bigbeauties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0