Söndag...

Jahopp, då var det söndag igen då... Tråkigt tråkigt... Får hoppas att det går fort till nästa helg =P

I fredags när Krister kom hem från jobbet, fällde vi ner baksätena i bilen och stoppade in hundarna bak i bilen och drog iväg till Örebro och shoppade lite =P Alltid lika kul =) *Haha*
Vi köpte 2 par nya jeans till mig =), massa hundgodis (grisöron, stupar och lever, alltså inte lever snittar utan torkad lever), 2 pallbockar, en spindelled, 4 blackpanel mätare, en jättefin ROSA playboy kanin som jag ska ha på min bil =) Den är visserligen bara kanske 2,5x6 cm, så den är liten... Och så köpte vi en sopkvast =) ja och så har jag säkert glömt bort hälften =P Just ja... 2 par tofflor till mig också, som jag ska ha till sommaren, för den kommer ju snart =)

Sen på kvällen kollade vi på film, på Hit and Run, jag hade för mig att det skulle vara en komedi, så det var vad vi förväntade oss när vi slog på, och så var det visst rena motsattsen, det var en skräckis... Men den var helt okej faktiskt...

Igår så var vi till skogen med mina älsklingar så dom fick springa av sig en massa och jag hade förståss kameran med mig, springer som en jävla dåre och vill att hundarna ska stå still så jag kan få ta kort, men icke! Men vad förväntar jag mig egentligen =) Dom tycker väl bara att jag är jobbig med den där kameran hela tiden =P
Sen var det hem och jag bakade BULLAR =) Japp, alldeles själv, och det är dom godaste bullarna jag nånsin ätit =) Inte för att skryta men fan va bra jag är *hahahahaaa*
Det blev kanel bullar iallafall, du kanske kan få smaka imorgon om du är snäll mamma =) Haha....

Och idag har vi också varit i skogen och busat, fast på ett annat ställe =) Det tyckte dom var kul, massa goa lukter överallt och jag med kameran igen =P 

Men korten orkar jag inte lägga in idag, så det får bli imorgon...
Idag har vi också varit i Storfors och hämtat Jonny, så träffade vi Billy där också (hans flickvän bor i Storfors) så vi skjutsade Billy en bit och Enzo blev verkligen jätte glad över att träffa Billy =) Sen skjutsade vi hem Jonny till Karlskoga, sen hem igen och nu sitter jag här och skriver....
Jag har ju hunnit gjort mat också =) 

Nepp, nu har jag inte tid med det ähr mer, det är ju snart Beck på TVn sen måste hundarna ha mat och gå ut igen också... Ojojo... Mycket att göra, ska hinna hoppa i badet också =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jäklar va du shoppar!!! Fan så kul.

Men är du miljonär eller =P fniss

Kramis

2009-03-02 @ 10:33:26
URL: http://anna-olofsson.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0