Snö...!

Igår när vi skulle går ut kvällspromenaden så bara öste det ner en massa snö =( Vill inte ha mer snö nu... Det var ju så vårigt och härligt ett par dar innan den här snön kom... Fast idag skiner solen iallafall, så man kan ju hoppas att snön smälter bort nu....
Kanske finns lite positivt i snön iallafall, det blir ju inte alls lika skitigt inne =P Och så kan man ju hoppas på att dom äckliga djuren som har vaknat till liv dör nu....

Idag ska jag till Arbetsförmedlingen halv två... Usch, inget som jag ser fram emot direkt... Skulle ta med CV dit idag och så skulle vi skriva upp tre företag som vi skulle vilja jobba hos... Så jag antar att dom tänker skicka ut oss att söka dom jobben också....

Lilla Capricornus då.... Ja, igår kväll så var det full fart på den lilla godingen =) Han sprang runt en massa och så tror jag att han busade, han puttade på hängmattan flera gånger så att den började gunga, så stog han jätte länge =S Konstig en =P Men han verkar trivas iallafall =) Det är ju bra...
Idag så var han vaken när jag tittade på honom, gick runt och höll på med nåt.... Så jag gav honom lite bebismat och då började han äta direkt =) Plus att jag hittade hans lilla gömma, han hade lagt en massa mat av samma sort under "toaletten" =) Men idag ska jag byta ut den skålen, mot en som han inte kan krypa under... =)

Nu måste jag betala lite räkningar, sen ska jag äta något och fixa iordning mig, skriva ut papper som jag ska ha med mig till AF, gå ut med hundarna och mata dom, städa en hel del osv... Så jag har att göra innan halv två kan man säga...

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallå där!

Kan du ringa mig? Please! =)



Kram kram

2009-03-24 @ 11:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0