R.I.P Barbie

R.I.P min älskade lilla Barbie...
2005-08-15  -  2009-02-27



I fredags så dog min lilla Barbie, hon har ju varit sjuk ett tag nu och det verkade inte bli bättre, trots att hon åt stark medicin... Men nu orkade hon inte längre min lilla snutt... Men veterinären sa att hon var väldigt gammal och att det var ett under att hon levde fortfarande....

Hon har fått varit med om alldeles för mycket, min lilla Barbie...
Hon bodde med sin mamma, pappa och 12 syskon, sen delades dom och var "bara" 9 flickor i sin bur... Sen fick alla flytta förutom Barbie och hennes supersöta kompis Enzolina, men efter ett tag dog Enzolina och efter det har Barbie varit helt ensam, men jag tror hon trivdes med det, för hon blev mycket mysigare efter att hon blev ensam... 
Sen har katten rivit ner hennes bur, 2 gånger när den stog nästan uppe vid taket och 3 gånger när hon stog på byrån... Och han har även fångat henne en natt så att hon blev helt vettskrämd...
Ja och en massa annat...

Jag saknar henne såå, det är väldigt tomt efter henne kan jag lova... Även om hon bara var en liten mus...
Miss You Barbie!!





Jag skulle ju lägga upp bilder från när vi var ute och busade i helgen också, så här kommer dom =)
Här är bilderna från i lördags...

           
                 


Och här är bilderna från i söndags...

                                   
     

Så det var allt för den här gången, för nu orkar jag inte lägga in fler bilder =P Klicka på bilderna för att göra dom större =)

Ha det bra!
R.I.P Barbie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0