klag klag klag....

Ja... Jävla idioter som klagar på allt och ingenting... Eller ska anmäla mig för att jag skriver nåt... Vet ni vad en blogg är till  för eller?!
Jag skriver precis vad jag vill och om ni inte gillar det jag skriver så läs för fan inte då! Så svårt är det inte!
Men det jag blir mest förbannad över är att ni som skriver och klagar osv i min blogg, att ni inte törs skriva vem ni är... Fy fan va lågt! Kan inte en stå för det ni skriver... Uttryck er då för helvete inte heller.... Då kan ni lika gärna hålla käften rent ut sagt!

Ja nog om det, nu har jag skrivit av mig lite igen! Men jag blir så trött på vissa idioter... Men det finns folk till allt här i världen....

Igår var jag iallafall till tandläkaren och allt gick jätte bra... Fick beröm av min tandläkare att jag är så duktig på att borsta tänderna =P och 500 kronor kostade det bara =)

Så sålde vi våran andra bil igår också, Toyota Corollan... Till en turk nu kan ni klaga för att jag skriver det också, idioter! ... Han kom hit från Västerås och när vi möter honom så är han helt själv i bilen och har ingen kärra eller nåt med sig... Så Kollade han iallafall på bilen och sa att han skulle ha den... Så Krister frågade hur han skulle få hem den, då sa han att han hämtar den en annan dag, så skulle han ta tåget hit då =S Aja... Han betalade och vi skrev kvitto och allt, så bestämde dom sig för att han skulle komma idag med tåget....

Idag ska vi till veterinären med Harry också.... Hoppas verkligen att det går bra och att dom säger att det inte är nåt allvarligt med min lilla plutt.... Han ska ju vaccineras också... Dom får väl söva stackarn för att få in honom på rummet eller nåt... För han kommer inte följa med oss in dit.... Men han har ju varit med om en hel del otäcka saker där inne så jag förstår honom, jag skulle inte heller ha gått in där efter bara hälften av det som Harry har varit med om....
Men jag hoppas att det ska gå bra iallafall, och så ska ju husse med idag...
För när mamma och jag ska åka med Harry så vill han inte ens hoppa in i bilen för han vet vad som väntar....

Igår bjöd jag lilla Cappe på mannagrynsgröt och det var populärt vill jag lova =) Han åt som bara den.. Och nu har han hittat ett nytt bo också, så han håller på att bygger om, dra pappret från ena hörnet i buren till det på helt andra sidan, han släpar som bara den, och det är ju en bra bit att släpa grejerna också, hela 1,30 meter... Så han har fullt upp kan man säga =P Och han är en riktig liten goding, så underbar =)

Nu ska jag städa lite här hemma =)
Ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Har du lyckats reta nån igen??...

Det är lustigt att folk tror dom är anonyma, när det ändå går att kolla!!!!???

Iaf, jag säger som du, ge fn i o läs & kommentera om du ändå inte kan stå för vem du är fy*...



Bra jobbat Pussi!! =) Kram

2009-03-27 @ 11:55:12
Postat av: Linda

Ja... vilka idioter... Har dom någonsin hört talas om Ip-nummer =P

Ja, lyckas alltid att reta upp nån tydligen, men vad fan gör det =P

Kram

2009-03-27 @ 12:25:42
URL: http://bigbeauties.blogg.se/
Postat av: Anonym

Man får skriva säga Turk du är ju en Svensk eller. Visst du får skriva vad du vill o jag får tycka vad jag vill. Du verkar vara en patetisk osäker sak som måste ge dej på andra för att må bra. Tänk på hur du beter dej så kanske allt blir bättre

2009-03-27 @ 18:18:08
Postat av: Linda

Ja, jag får skriva/säga vad jag vill! Och jag kan stolt stå för det också! Vilket du inte verkar kunna göra... Dålig stil... Vad tror du att jag ska göra egentligen, finns liksom inget att vara rädd för... Nej, jag måste inte ge mig på andra och har heller inte gjort det! Och vad fan är det som ska bli bättre om jag tänker på hur jag beter mig?! Stå för vem du är istället!

2009-03-28 @ 12:57:45
URL: http://bigbeauties.blogg.se/
Postat av: lillanna

skit i vad folk säger..



Jaha, vad bra! Tack för att du sa det :D

För då känner jag mig lite mer mogen..



Hälsningar från oss!

P.s. Hoppas Harry blir bättre och krama dom stooora godingarna från mig!

Kramkram

2009-03-28 @ 13:59:53
URL: http://annab.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0