Kalas...

När jag vaknade imorse så yog jag mig ett varmt bad =) Inga fel, sen tog jag en varsin lååångpromenad med hundarna, det var skönt =) Och nu har jag varit och handlat lite och slagit in alla paketen som vi ska ha med till 6 och 18-års kalaset....

Så nu äntligen ska jag sätta mig och ta det lugnt en stund... Håller ju på och tvättar också =P

Igår trodde jag att Britta var död... =( Det såg ut som om hon hade klättrat upp på terrarieväggen och sen trillat ner så baken stog helt konsitg och dom 2 bakbenen också, jag gjorde allt, knacka på rutan, blåste i hålen och tände lampan (då brukar hon alltid gå till den) men inte en reaktion..... Så jag sa det till Krister sen när han hämtade mig, så han skulle kolla på henne när vi kom hem igen... Och när vi kom hem så hade hon flyttat på sig =)
Så då åkte vi in till Thomas Zoologiska och köpte syrsor till henne.... Då blev hon glad =)

Krister och Nicklas var och besiktade om 945:an igår också, och då gick den igenom =) Så nu kommer väl skatten som ska betalas snart också... Inte så kul för då blir det ju inte lika mycket shoppa när det ryker 2000 kronor till bilskatt... Men men, jag får helt enkelt leva med det....

Var hos mamma igår när dom besiktade bilen, och hjälpte henne med bloggen igen.... Nu får du allt lära dig själv snart mamma =P

Så... Nu ska jag kolla runt lite på alla sidor jag måste kolla =) Sen bär det av på kalas....
Ha en bra lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0