Ingen sovmorgon...

Nej, idag blev det ingen sovmorgon.... Gick upp som vanligt när Krister gick upp, eller ja, till och med före honom idag =P Och så gick jag ut med hundarna, dom är som två zombies när vi går ut på morgonen, det är ju vid 6 tiden vi går ut =P
Sen tittade jag lite på nyheterna och Vakna med the Voice, sen satte jag mig här och här är jag även kvar =P
Så svårt att slita sig när man har hamnat här i data stolen =P

Igår morse när Enzo och jag var ute förresten, så kom det två svanar och flög förbi, är det inte lite tidigt, dom måste ha varit vilse eller nåt... och för ett par veckor sen så såg Krister och jag också en svan som flög förbi.... Skumt...

Anledningen till att jag är vaken och inte tog mig nån sovmorgon är för att jag är sååååå nervös, jag ska ju till tandläkaren halv ett idag *Aaaa* Vill verkligen inte, men det är väl lika bra.... Hoppas bara att dom inte hittar nåt fel, för då kommer jag minsann inte gå dit igen, då kan dom ta sina sprutor och gå till nån annan! =P

Igår var vi och hämtade ut paketet med Lustgasen =) Men vi fick betala en rolig tullavgift på 1535 kronor också, det var mindre kul =/

Sen kom Tobbe hit en sväng, så då diskuterades det att sätta lustgasen i Corollan och köra tills den går sönder =S Får se hur det blir med den saken.... Så pratade vi om att vi skulle tatuera också, så om 2 helgen kommer Tobbe hit och då ska vi tatuera =) Han skulle jobba helg nu så då kunde han inte....

Sen till helgen ska vi på 20-års kalas, det är Krister´s andra systers son som fyller, Andreas... Så han ska få en platta öl och nåt mer....

Och så bär det ju snart av på utställning med Ace också =) Det ska bli spännande =P Vilken upplevelse *haha*

Ja, den 22:a Mars är det iallafall, i Botorp.... Sen hoppas jag på att jag får ställa ut Ace i Nora och Mariebergsskogen också =D Om han inte är som ett moster eller nåt i Botorp =P


Så, nu ska jag hoppa in i badet, sen blir det dammsuga lite och sen iväg till min STORA skräck.... Usch och fy....

Ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: Tanten

Hoppas det gick bra hos tandläkaren. Jag vet allt att det kan bli dyrt där. Men det finns bedövning att ta till om dom måste borra o så.

Klart ni ska köra skiten ur bilen. Coolt!

2009-03-11 @ 17:37:40
Postat av: Anna

Hej. Hur gick det hos tandläkaren???

Kram

2009-03-11 @ 18:23:24
URL: http://anna-olofsson.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0