Hundpromenader...

Var nyss ute med Enzo och då följde Lollo och Lillan med.. Sen var det Harry´s tur och han skulle få gå med Lollo´s nya Grand Danois hane på 8 månader (Leo) men det gick inte, så jag och Harry gick själva...

Och efter att Harry och jag hade gått halva vägen (alltså lika långt hem igen) så skriker Harry som jag vet inte vad... Han fortsätter och skrika och lyfter på höger framben.... Jag kollar igenom trampdynorna och klämmer och känner en massa, men det verkar som om det sitter i benet om inte det är ryggen som spökar igen =´(

Jag ringde iallafall Krister i rena paniken... Sa att han måste komma... Så han skulle komma om ca 10 minuter sa han... Men jag pussade och kramade Harry och försökte få med honom, tillslut gick han med på att försöka gå lite... Så efter ett bra tag så kom vi äntligen hem...

Stackars min lilla älskling.... Troligtvis är det väl dags igen med eländigheterna för Harry´s del... Han har skrikit till två gånger på sista tiden när han har hoppat upp i soffan till mig och jag skulle klappa på honom... Han "ryggar" ner hela tiden när man försöker klappa honom på ryggen....

Älskade Harry!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0