Hemma igen...

Japp, nu är jag hemma igen... Det gick fort på Arbetsförmedlingen... Sist så sa hon att det skulle ta ett par timmar idag, men vi var inte ens inne där i en halvtimme.... Tala om dålig koll på tiden =P

Men iallafall när jag kom hem så tänkte jag att jag skulle ta upp lilla Capricornus en stund.... Så jag buttade lite i botten bredvid honom och då tittade han lite på mig, så då klappade jag honom lite, men då somnade han igen... Så jag tänkte att han får väl vara en liten stund till då.... Han har ju säkert varit vaken hela natten kan jag tänka mig =P

Men nu ska jag iallafall kolla lite efter ett par clips... Får se om jag hittar några billig =P

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0