Helgen...

I fredags åkte vi inte till Karlskoga och skulle köpa presenter, jag och Sofia gick på stan och hittade allt vi skulle ha och Krister och Nicklas åkte vidare och tog kort på våran Corolla som vi ska lägga ut på blocket....
Sen skjutsade vi hem Nicklas och Sofia till henne... Och sen hemåt...

I lördags hann jag med en hel del innan kalaset... Som vanligt kom vi ju för sent dit också, vi kommer alltid för sent till kalasen =/ Hmm... Ja, men den här gången var vi 1 hel timme för sena... A ja... "Fint folk kommer alltid sist", eller vad är det man säger =P
Väl där iallafall så fick vi smörgåstårta, sen var det fika med jättefina tårtor som Mariana hade gjort (lägger upp bilder på dom nån dag) och massa goda kakor och cupcakes... Jag fick med mig en massa cupcakes hem också... Mmmm... Men dom är redan slut nu =P
Vi stannade ett tag och Krister tog sig ett par öl också... Så jag fick köra hem... Inte det roligaste, trodde jag skulle somna bakom ratten... Nejdå... Men trött som tusan var jag...
Så det var bara att gå en långpromenad med hundarna när man kom hem, sen somnade jag till nån dålig film som gick på TV´n....

Igår så åkte vi ut till skogen med pojkarna, utan kamera =O Helt otroligt... Jag var med och busade med pojkarna istället... Det tyckte dom var mycket roligare än när jag säger att dom ska stanna så jag kan knäppa kort =P
Sen fixade vi lite här hemma, pumpade däcket som nästan stog på fälgen på min bil <3 , åkte ner med mammas TV, tv-bänk och stege  och saaben också till henne och då stannade jag kvar hos mamma och Krister drog iväg och övningskörde mid Nicklas, sen hem igen och fixade lite till, ställde ner grejer i förråden och tog upp Ormarnas terrarium/akvarium som numera blir hamsterbur....
Så jag fixade iordning åt lilla hamstern igår... Hmm.... Lite tidigt kanske, han är ju fortfarande helt rosa och har inte ens öppnat ögonen =) Han flyttar ju hem till mig den 5:e April....
Ja, och en hel del till fixade vi, tvättade osv....

Idag har jag inte gått och lagt mig igen som jag brukar efter att Krister har åkt till jobbet... Jag har suttit uppe och tittat på TV ihopp om att det skulle knacka på dörren. men gjorde det det eller?! Nepp....
Jag har iallafall suttit och väntat på att Lustgasen skulle komma med posten vid 8 tiden, som det alltid har gjort när vi har skickat efter grejer från nåt annat land, men icke... Så jag kollade på postens hemsida och då stog det att det är lämnat till avsändarens utlämningsställe, så vi får väl hämta det på Kronhallen sen kan jag tänka mig...
Där satt jag uppe i onödan....

Nu ska jag ta och göra mig iordning och gå ut med änglarna... Sen blir det att få nåt i magen och titta på våra bästa år...
Ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0