Helgen...

Jahopp... Då var helgen över....

I fredags var vi, Nicklas och min pappa och hämtade Nicklas Audi hos Patrik och Anna, så den står nere hos mamma nu =) Så Nicklas är ute och pillar hela dagarna nu tror jag =P

Sen så åkte vi in till Karlskoga för Krister och hans kompisar skulle kolla på ett garage... Men för det första så var det en Indier tjej som hade garaget och hon sa att hon skulle ha tillgång till garaget hela tiden och så skulle hon ha grejer där inne också... Sen så fick dom bara hålla på och greja till klockan 16 på dagarna =/ Och så vet jag inte hur hon hade mätt, Krister räknade ut att dom skulle få plats med 6 bilar i garaget (innan dom hade sett det) men när vi kom dit så fick man knappt plats med 2 bilar =/ Aja, det blev inget med det garaget iallafall....

I lördags så var vi hos mamma och fick Skinkstek, potatis och jätte jätte god gräddsås *MUMS* Du är bäst mamma! =)

Sen kollade vi på 2 filmer på kvällen också, The house Bunny skit kul film, verkligen värd att se och sen Red Sands, inte alls så bra....

Nu måste jag göra iordning mig ska till Tina vid 11...

Och imorgon ska jag till Arbetsförmedlingen i Karlskoga också, usch och fy... Hatar verkligen det där stället....
Men nu har jag inte tid med det här nåt mer...

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Anna

Va va det för garage ni kolla på då? Hyr skrantagaraget i stället. Det gjorde vi =)

I morgon så tycker jag att du ska följa med syrran och komma och ta en fika!

Kram kram

2009-03-17 @ 00:58:34
URL: http://anna-olofsson.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0