Helg igen =)

Japp, nu är det helg igen... Och jag har massor att göra *puh* fast det är tur det, för då kommer nog helgen gå fortare, för på måndag ska jag ju hämta lilla Capricornus =)

Idag ska jag väl försöka ta mig till mamma och klippa klor, tvätta öron osv på lille Ace, inför utställningen på söndag...

Sen imorgon ska vi, Nicklas och Sofia in till Marieberg och shoppa lite =P Eller mycket kanske *hihi* ska iallafall handla en massa saker till lilla Capricornus, utställningsbur, mat, kanske nåt lite gulligt hus, några leksaker ja, hittar säkert en massa skoj kan jag tänka mig =P Och så måste jag ju ha lite annat onödigt också =P Som alltid... Skulle behöva ett par nya skor, men får väl se hur det blir med den saken....

Sen när vi kommer hem från Örebro så har jag tänkt att åka ner till mamma igen och bada lille Ace, det är nog välbehövligt =P Så det blir nog en sen kväll =)
Sist vi badade Ace så somnade han med huvudet i mammas händer, och han bar njöt.... Hoppas att det är lika den här gången så kanske det går någorlunda fort =)

Sen på söndag är det dags för Ace första utställning =) Ska bli spännande *haha*... Nej då, det kommer gå kanon... Bara han sköter sig lilla godingen... Så klockan 10 börjar utställningen och vi ska in som nummer 3, så det gäller att vara där innan 10....
Ska till mamma tidigare på söndag morgon så vi hinner borsta täderna, kolla öronen, kanske klippa lite mer på klorna mm...

Så nu får ni hålla alla tummar och tår för att det går bra för oss på söndag =P

Fick bilder av Isabelle på lilla Capricornus igår... han är ju bara sååå söt den lilla godingen.... Här kommer några av bilderna....






Visst är han väl för söt =)


Här är en bild på mammas också, lilla Libra....



Så, det får räcka för idag... =)
Ha en bra helg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0