Hämta lillen...

Idag ska mamma och jag hämta våra små godingar =P
Så jag har längtat till den här dagen =P Och nu är det inte många timmar kvar, klockan två skulle vi komma till Isabelle...
Så skulle mamma in på Arken Zoo innan, så vi åker väl in vid ett kan jag tänka mig... Kanske jag hittar nåt mer skoj till min lilla goding =P
Jag kan tänka mig att han har växt en hel del till sen vi var där i onsdags...

Idag ska Krister jobba över igen.... Så det blir att hitta på nåt sen... Vad vet jag inte än men vi får väl se vad det blir =P

Igår var vi inne till Karlskoga och handlade lite dricka och hundmat osv... Sen tog vi och köpte med oss en pizza hem... Mmm va gott det var =P Sen blev det gå ut med hundarna, hämta upp tvätten och hänga upp det som inte var helt torrt, mata alla djuren och sen var det dags för Beck.... Synd att det var sista filmen för säsongen, vad ska man nu titta på på söndags kvällarna?! Eller ja, det kanske inte blir så svårt vi har 25-30 filmer som vi inte har tittat på än, så det finns nog att titta på =P

Nu ska jag försöka ta på mig lite och göra mig iordning så ska jag gå ut med hundarna sen....
Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0