Glaaad =)

Igår så hörde Isabelle ( Hamster uppfödaren ) av sig till mig och sa att jag får hem min lilla prins redan den 23:e Mars =) Gissa om jag blev glad.... Jag skulle egentligen få hem honom den 5:e April för att det är en uppfödare som har tingat en hane innan mig och hon skulle välja på utställningen i Stockholm den 4:e April... Men nu hade hon sakt att jag får välja före =) Så den 23:e mars (en måndag) så ska jag åka och hämta hem den lilla snutten =) Sååå kul...
Och redan på torsdag ska jag dit och välja vilken liten kille jag vill ha....

Imorgon ska jag till tandläkaren också, usch och fy.... Men det är ju bara en så där koll, så jag hoppas att jag inte har några hål och så =P Det är ju värsta skräcken att gå till tandläkaren....

Idag ska jag ringa och klaga lite på min granne också, hon med hund! Hon lät sin hund bajsa utanför sin post och tog inte upp det, så hennes grannar klagade och hon berättade allt för mig och nu låter den jäveln sin hund bajsa utanför min port, antagligen så att jag också ska få klagomål, så nu jävlar får det vara nog.... Men jag har iallafall pratat med mina grannar och sakt att jag inte rastar mina hundar här utanför, det är ju faktiskt en lekplats precis här utanför....

Så jag ska nog ringa redan nu...


Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0