Fredagen den 13:e =P

Japp, idag är det fredagen den 13:e, har för mig att det var det förra månaden också eller nåt... Aja, den fredagen den 13:e hände det mig inget ont iallafall =P Men så ska man ju inte säga så "peppar peppar....." =)

Sitter här och lyssnar på Thriving Ivory - Angels on the moon... De går om och om och om igen, så jävla bra... Kan inte sluta lyssna på den.... Vilken röst, man smälter ju =S

Igår var mamma och jag in till Karlskoga och skulle titta på min bebis =)
När vi kom in till Isabelle så fick mamma hålla i mamma hamster och sen frågade mamma om jag ville hålla, ja sa jag, men tror ni att jag fick hålla då?! Nepp, mamma släppte inte ifrån sig Brie =P
Sen slutade det med att mamma också ska ha en liten bebis =)
Skitkul... Då får du följa med på utställningar du också =P
När jag sa till mamma att jag skulle skaffa mig en hamster som jag skulle på utställning med så skrattade hon om om jag var helt dum i huvudet... Men nu är hon ju lika frälst själv i dom små underbara nallarna =) Men dom är allt så mysiga =)

Idag ska vi iväg och kolla på ett garage och Kristers kompis Tobbe (en annan Tobbe nu =P ) ska med för eventuellt så ska dom dela på garaget....

Sen ska vi ta kort på Saaben också, för idag ska vil lägga ut den och Corollan på blocket... Så mamma du kanske inte kan ha den så länge till =( Men om dom bestämmer sig för garaget så är ju din bil snart fixad =)

Nu ska jag göra mig iordning och knata ut med älsklingarna =)

Ha en bra helg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0