Capricornus...

Nu har mamma och jag nyss varit och hälsat på Isabelle och dom så godingarna =)
Och jag har verkligen bestämt mig idag för vilken jag vill ha... Han med mörka öron =)
Och mamma då... Hmm... Ja hon har valt en som är lite ja vad ska man säga, han körde nosen i backen och körde runt som en lite jordfräs =P Och så kissade han 4-5 gånger i mammas knä, och så bits han =P
Haha... Ja du har att göra sen du mamma =P

Min lilla godning kissade en gång på mig, men då hade jag haft han upp väldigt länge... Och så bet han en gång för han ville förbi fast jag höll för... Så det var ju lite mitt eget fel =)

Men jätte söta är dom iallafall allihop, och på måndag får vi hämta dom små godingarna =) Åh va jag längtar =) Tur att man har lite att göra innan dess, så kanske tiden går fort, förhoppningsvis...

På fredag ska vi eventuellt åka och hämta möbler nånstans med mamma, sen på lördag blir det shoppa i Marieberg med Krister, Nicklas och Sofia och på söndag ska jag ställa ut mammas Rottweiler Ace... Det ska bli en spännande upplevelse =P
Jag har ju ställt ut en hel massa, men det här är nog enda gången jag har varit nervös =S Förlåt mamma, men det är så =P Men vi får hoppas på att det går vägen och att vi slår alla dom andra 14 Rottisarna som skulle vara med och att vi har en massa fina rosetter och fin kritik med oss hem... Eller vadå hoppas föresten... Det kommer vara så när vi åker hem =)

Nu väntar jag på att Krister ska höra av sig så att jag ska åka och hämta honom på jobbet, tydligen hade hans svets licens gått ut så han tar en ny idag...

Nu ska jag kolla runt lite på lite sidor...
Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0