Äntligen helg...

Japp, då var det helg igen då...
Imorgon ska vi på 6 och 18-års kalas hos Kristers syster, det är Alicia som fyller 6 år och Rosita som fyller 18 år...
Det skulle tydligen komma en hel del folk dit, det blir kul tror jag =)

Igår var vi och köpte 2 bilar... En röd Toyota Corolla och en blå Saab 9000 TURBO =)
Gissa om det var kul att åka turbo igen =) Vilket drag =P
Men vad ska vi med alla dessa bilar till egentligen?! Nu har vi 5 bilar här hemma, hmm.... Ja, fast vi ska ju sälja dom vi köpte igår igen..... Toyotan har gått 12000 mil och är en 91:a, den är avställd också och lite rostig... Men saaben är både skattad och besiktad och bara att tuta och köra =) Skit bra =P Och vi fick ge 1500 kronor för båda två, vilket kap =P

Sen var vi inne till Jonny också med öl, hmm.... tror inte att dom behövde nån öl faktiskt... Dom var vääldigt borta kan jag lova, så det blev att åka hem rätt fort igen... Jonny hade tatuerat sig igen också, skit snyggt faktiskt, han har skrivt på fingrarna så det står WHAT på den ena handen och EVER på den andra, skit snyggt verkligen =)

Och idag hade vi tänkt att åka ner till mamma och lillebror, och låta lillebror få ta sig en provtur i saaben, men det blev det snabbt ändring på, jag pratade med mamma igår kväll och då sa hon att Nicklas spydde som en gris.. och jag vill inte bli smittad... usch och fy....

Igår kom hundsport också, vilken lycka =)
Jag bläddrade genast fram utställnings sidorna och när jag hittade en utställning så sa jag det till Krister (Enzo låg bredvid mig) och när jag sa det så la Enzo av världens suck =/ Hur ska jag tolka det =P Lille Bubben vill nog inte gå på utställning kanske, men jag vill ju....
Jag hittade iallafall två utställningar som jag vill gå på, så jag får väl vara snäll och bara ta med Enzo på den ena, men vilken vet jag inte än... Båda var i maj så det kanske är dumt att ta båda så han tröttnar lika fort igen,...
Jag ska ju på Hamster utställning i maj också =P Haha... Ja, får se om det är lika kul...
Jag har läst lite om det och tydligen så måste man vara helt tyst i rummet där dom bedömmer... Aja, vi får se hur det går....

Jag får väl tvinga med mamma och Ace på lite utställningar också... Så jag får ställa ut nån iallafall =P

Idag ska 945:an in på ombesiktning också, för spindelleden, om Krister hinner laga den innan =P

Just ja, igår när vi körde hem saaben så stannade vi till på Pekås för att handla lite och i bilen bredvid oss så satt det en liten Grand Danois flicka, jag var tvugen att knacka på runtan och hälsa på den lilla tjejen som var 12 veckor... Hon kom från Chevy-House, en riktigt fin tjej var det... Så vi böt nummer och så ska vi träffas nån dag =) Jätte kul....=)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag städa lite inför helgen.....
Ha en bra helg...

Kommentarer
Postat av: Mamma

...mamma & Ace vill ställa ut =)...han är allt fin min kille, mmm ler...Ewas tik!!!!????...hmm?



Kram kram

2009-03-06 @ 12:22:07
Postat av: Linda

Va bra, för jag kommer tvinga med er på alla dom jag vill åka på =P Japp, Eva´s tik, fast hennes fodervärdar var det jag träffade =)

Kram

2009-03-06 @ 15:42:56
URL: http://bigbeauties.blogg.se/
Postat av: Tanten

Ännu mer bilar? Lägg av nu

2009-03-06 @ 19:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0