Älskade Harry 2 år =)

Igår, söndag den 29/3 så fyllde min lilla ängel Harry 2år =)
Super Grattis till min underbara älskling!
Tog lite bilder också när pojkarna öppnade paket, men dom tänker jag inte lägga in idag... Har inte lagt in bilderna på datorn än =P
Men nåt kort på min lilla skrutt Harry lägger jag in iallafall... Han är ju sååå snygg =P


Min snygga pojke <3 Fina Harry...


Älskade underbara Harry <3

I fredags var vi ju till veterinären med Harry (Enzo var också med och åkte bil) Så han fick sin vaccinationsspruta och så kollade veterinären ryggen... Och han har en muskel stäckning i ryggen min lilla plutt... Så han ska ta det lugnt och om det inte är bättre om 2 veckor så ska vi tillbaka....
Så när vi endå var där så passade jag på att väga godingarna... Och lille Harry vägde 52,5 kilo och Enzo då... Han har visst växt min lilla kille, sist vägde han 63 och han har inte blivit tjock efter det och i fredags vägde han 71,5 kilo...
Han väger än vad nån av oss här hemma gör, min lilla pojke =P

Sen på fredag kväll så kom turken som köpte Toyotan och hämtade den... Så passade vi på att prata med ett par nere i garaget, som vi eventuellt ska byta plats med.... Och sen tvättade jag bilen... Smarta jag, det var ju snöstorm ute =P Men aja, fin blev den iallafall =)

I lördags kände jag mig väldigt hängig, orkade ingenting... trodde att jag skulle bli sjuk igen, men så blev det inte =P så på kvällen då tittade vi på ett par super dåliga filmer...

Igår, så var det ju Harrys födelsedag och då gick vi en långpromenad först nere vid älven till Kanada sen uppe i samhället och bort till Pekås och hemåt... Och så fick ju pojkarna massa paket också så klart =P Kan man ju inte glömma bort =P

Idag ska jag ta och städa lite grann.... Och imorgon ska jag till Arbetsförmedlingen igen *usch* och så kommer det några hit som ska koppla in nåt bredbands grejs.... Hoppas att dom inte är hundrädda bara =P

Just ja... Det blir nog inget Elmia för mig... Har ingen hundvakt =( Så om det är nån som vill vara hundvakt =) Så är det bara att säga till =P
Annars så stannar jag hemma... Fast det hade varit riktigt kul att följa med, det är ju såå kul där nere =)

Aja... Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis Harry!



Kramar från Diesel & Ace...& mormor =)

2009-03-30 @ 22:13:49
Postat av: Isabelle

Jag vaktar gärna älsklingarna! :)

2009-03-31 @ 14:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0