5:e Mars

Igår när Krister kom hem så passade jag på att fråga om en liten Guldhamster... Men svaret var verkligen "NEJ!" Men efter lite tjat och så fick jag ju såklart gå med på att han skulle få köpa nåt gan ville ha också =/
Men iallafall, den 5:e April så flyttar det hem en liten goding till mig =) Det blir en långhårig liten pojke....
Det ska bli så kul....

Snart kommer paketet med lusTgasen också =P Det har skickats från USA nu iallafall.... Men det tar väl ett tag till kan jag tänka mig...

Igår var jag inne på Tradera och budade, men jag vann ingen av dom 2 grejer jag budade på =( Men bättre lycka nästa gång kanske, eller?!

Här är bilderna på mamman och pappan till min lilla goding...

 Mamma Guldgruvan´s Bire

Pappa Motalaviken´s Hero of the Night

Visst är dom väl för söta =)

Så nu får det räcka för idag... Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jaha, sa ju att du skulle fixa det. Vad får Krister då? =P

Sen blir det utställning med hamster då?

Kramis

2009-03-05 @ 18:13:18
URL: http://anna-olofsson.bloggagratis.se/
Postat av: Mamma

...vad är det för knubbsälar???!!!...har du inte tillräckligt med djur? =)...



Kram kram

2009-03-05 @ 22:43:46
Postat av: Linda

Ja, jag lcykades, precis som du sa, men det visste jag nog innerst inne, jag har ju fått alla jag vill ha tidigare =P



Mamma - Det är guldhamstrar =)Och jag har ju bara 6 djur kvar om man räknar med Britta...



Japp, det bär av på utställning 30 eller om det var 31:a maj =P



Kram Kram

2009-03-06 @ 10:00:20
URL: http://bigbeauties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0