4:e Mars

Igår städade jag lite här hemma, men ska nog fortsätta lite idag också...
Sen var jag ute med hundarna, och när jag var ute med Harry så träffade vi på Evelina =) Så Harry och jag följde med henne till Märthas (i samhälle) för hon skulle köpa bakelser.... Så det var bra träning för lille Harry =)
Sen stog vi och prata en massa och helt plötsligt hade det gått 1,5 timme, då ringde Krister och fråga vart vi hade tagit vägen =P

Det är så tomt på byrån där Barbie stog, så nu har jag hittat en guldhamster uppfödare som har leveransklara bebisar i slutet av mars, med Stamtavla och hon har ställt ut sina flera gånger och det har gått skit bra =) Så nu vill jag ha =P
Kan man inte ställa hundarna så får man väl kolla efter nåt annat att ställa ut eller va säger ni? =P Jag kan höra dig redan nu mamma =P
Men det är att övertala Krister också att köpa Guldhamster, det blir inte det lättaste... Men jag ska göra mitt bästa =)

Så, nu måste jag ta och ta på mig lite och väcka på mina älsklingar, för det är dags att gå ut igen nu tycker jag.... Men dom snarkar och sover som två små söta grisar.... Dom är allt för goa mina änglar =)

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0