3:e Mars

Va tiden går fort, känns som om det inte alls är så längesen det blev år 2009 ju....

Igår följde mamma med mig in till Karlskoga, skulle hämta en nyckel där... Sen åkte vi hem till Degerfors igen och hoppade in på Pekås en sväng... Sen åkte vi och hämtade mammas dörr som hon hade hittat och så hittade hon nåt litet bord/skåp grej också, riktigt fina var dom båda grejerna =) Sen med en stor dörr och den där andra grejen åkte vi och hämtade Krister, det var riktigt fullt i bilen kan jag lova =P Och Krister bara skakade på huvudet när vi sa vad vi hade i bilen =P

Sen skjutsade vi hem mamma och jag klippte klorna på Diesel och Ace medans Krister och Nicklas gick ut och lyssnade på Vilde Bill...

Sen tog vi med oss lillebror in till Karlskoga =) Och sen hoppade jag in på Lidl en sväng och köpte saft =)
Sen vade det hemåt igen och göra korv med mos =) Hundarna tyckte att det var jätte gott =P

Idag ska jag försöka städa lite här hemma, kan behövas ibland =P
Och så väntar jag på att jag ska få ett brev från Arbetsförmedlingen, jag ska få börja på nåt skit där... Gick ju så bra sist =S Eller inte.... Men i får se, jag kan ju inte vara borta hela dagarna iallafall, för hundarnas skull... Dom blev ju sååå glada sist jag sa det till dom....

Nej, nu ska jag gå ut med änglarna, sen blir det städa som gäller =)

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0