3:e inlägget idag =P

Idag har mamma och jag varit på stan en snabbis, jag köpte lite godis till Capricornus och en söt bädd =) Så jag hoppas han är nöjd =P
Vi var ju även hos Isabelle och hämtade våra små godingar... Som var så söta när vi åkte hemåt, låg och mös i ett hörn.... Väl hemma så gick han ett varv i sin nya bur, sen kröp han under sin "toalett" oc där har han varit sen dess... Tänkte att jag inte ska störa honom, han får komma fram när han känner för det....
Det blev väl läskigt med allt nytt kan jag tänka mig och så är han ju helt ensam nu.... Inga syskon att mysa med eller busa med längre...

Och Harry då.... Han är bättre nu igen... Men jag är hundra på att det är ryggen han har ont i... Så när vi ska iväg och vaccinera honom så ska jag be veterinären kolla på honom... Det får kosta vad det kosta vill bara min älskling blir frisk...

Jag vill inget annat än att han ska må bra och kunna busa och gosa... Och det syns så på honom när det är något... Och när han är sån så blir ju jag likadan... Och det är ju inte så bra kanske....
Men jag älskar min lille plutt sååååå mycket! Kommer göra allt och lite till för honom...

Så nu har jag hunnit med att kolla till lille Capricornus också... Så att han lever och så... Så när jag lyfte på "toaletten" så gäspade han och sen gick han vidare och hoppade in i hängmattan....

Och Krister han jobbar fortfarande... Så jag är helt själv här hemma, eller ja, jag har ju mina djur såklart... Tur det!
Men imorgon tror jag inte att det skulle bli nån övertid... För han är nog klar med svetslicensen då, förhoppningsvis =P Jag var iallafall där med licens papprena förut... Dom skulle fyllas i när han var klar tydligen....

Nu ska jag underhålla mina hundar lite...
Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallå där!

Här är det full speed, varför sova när man är nattdjur!? fniss...Det är full fart på min lilla och han vill komma upp hela tiden, så vi har gosat ganska mycket mys...Han är så söt & Ace håller på att dö av avund, hmm!



Kram kram

2009-03-23 @ 22:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0