31:a Mars...

Igår var vi inne till Volvo och skulle köpa en givare till min bil... Men dom hade den inte hemma, men skulle ta hem den, så förhoppningsvis skulle den komma imorgon eller så kunde det ta upp till en vecka... Och det var en dyr lite skit grej.... 1300 kronor kostar den....
Sen åkte vi iväg till Mekonomen och skulle köpa två till givare och där hade dom bara den ena hemma, så dom beställde hem den tredje åt oss så den kommer imorgon och dom två givarna kostar 1100 tillsammans..
Dyra små jävlar till givare =P

Igår så flyttade vi runt på en massa grejer här hemma... För att det skulle komma några gubbar och koppla in nåt bredands grejs idag...
Och imorse skjutsade jag Krister till jobbet, för jag måste ju ha bilen, ska ju till Arbetsförmedlingen vid halv två idag...
Sen när jag kom tillbaka hem imorse så kom dom två som skulle koppla in det där här hemma, det tod lite mer än två timmar för dom att bli klara...
Så skulle vi få nåt papper om hur det skulle funka...

Nu måste jag också ta och fixa mig lite och gå ut med grabbarna och mata dom och greja innan jag ska åka.... Usch, jag har en hel del att göra ser jag nu =P

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0