25:e Mars...

Vad tiden går fort egentligen... Tycker inte alls det var längesen det blev nytt år.... Och nu är snart Mars slut också...

Snart är det dags för Bilutställningen i Elmia också =) Det är verkligen super kul där nere, speciellt på kvällen när det är drift tävlingar och grejer.... Så dit ska vi väl förhoppningsvis på lördagen i påskhelgen om vi har nån som kan vara hundvakt, annars får väl jag stanna hemma så får Krister, Nicklas och Sofia åka...

Imorgon ska jag till tandläkaren, usch... Klockan halv elva ska jag vara där... Men det var ju bara pytte lite tandsten dom skulle ta bort, så det lär väl gå fort kan jag tänka mig...

Och lille Capricornus han är det full fart på.... Men jag tror att han blev lite sur när jag böt ut "toalett" skålen mot en som han inte kan krypa under, för han försöker hela tiden =P Men nu har han hittat ett annat ställe där han har sin sovplats... Men tro inte att han ska bygga nåt bo i pappret som jag har lagt in... Nepp, där ska ha inte vara =)
Igår var katterne med och luktade på honom, han stäckte jätte mycket på sig och dom luktade lite grann på honom sen gick dom.... Dom undrade väl vad det var för nåt konstigt =P

Nu ska jag snart gå ut i solen tänkte jag... Jätte fint väder är det ju idag =) Men måste väcka på hundarna först, för dom snarkar och sover som små grisar.... Mina godingar....


Just ja.... Jag ringde veterinären igår också... Harry ska ju vaccineras och kolla ryggen... Så halv tre på fredag blir det.... Tog en tid så att Krister kan följa med, iallafall att det blir så att vi måste bära in lilla Harry på 65 kilo... Han har ju inte velat gå in till veterinären dom senaste gångerna... konstigt!
Men jag hoppas verkligen inte att det är nån fara med min lilla goding....

Ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0