19:e Mars...

Igår var ju mamma och jag och hälsade på Isabelle och våra små hamsterbebisar... Då passade jag ju på att ta ett par kort... Men jag glömde bort att ställa in kameran, så korten blev inte dom bästa... Fanns liksom ingen tid till att ställa in kameran, för den lilla godingen ville inte riktigt vara still =P Men jag tänkte iallafall lägga in nåt kort på lilla Capricornus här =)


Sitter här och fördriver tiden lite, ska snart hoppa in i duschen och sen måste jag åka till Arbetsförmedlingen... Idag skulle dom tydligen prata om Yrken och Studier, eller ja, hon kanske inte tänker prata idag heller, då får vi väl en massa mer papper att läsa.... Det skulle ta max en halvtimme idag sa hon i tisdags, vad är då meningen med att jag ska åka in till Karlskoga?! Jag är den enda från Degerfors som var i min grupp... Och det känns lite meningslöst att åka in dit för ett par minuter bara...


Igår jobbade Krister över så jag hämtade honom vid kvart i åtta igår kväll... Och han skulle tydligen jobba över idag också...

Så igår iallafall passade jag på att söka ett jobb...


Nu måste jag komma igen lite och fixa till mig... Ska ju hinna ut med grabbarna också innan jag åker....


Här kommer bilderna...








Ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0