18:e Mars

Igår var jag på Arbetsförmedlingen i Karlskoga... Verkligen jätte kul... Ingen kände nån där (vi var väl ca 10 stycken) så det var knäpp tyst verkligen, sen kommer hon (från Af) in och säger att hon är förkyld så hon tänker inte prata nåt utan vi får papper att läsa i stället... Så alla satt det helt tysta och läste, verkligen roande måste jag säga... Tack och lov att det inte var så länge iallafall...
Så nästa gång vi ska dit är imorgon klockan 10 =( Men jag måste väl, sen är det 2 tisdagar till och sen en gång  varannan eller var tredje vecka, så jag får väl helt enkelt stå ut....

Idag ska mamma och jag åka in och titta och välja ut våran lilla bebis, men jag har redan bestämt mig jag ska ha den med mörka öron och svarta ögon =) För han är den som skiljer sig från dom andra två som vi också får välja på.... För dom andra två har ljusa öron och bruna ögon....
Så ska jag ta lite kort på min lilla skrutt också, så jag kan lägga ut lite bilder på honom... Hade ju med mig kamera förra gången vi var och tittade, hade tillochmed med mig den in i samma rum som hamstrarna var i, men jag var så inne i dom små och deras mamma att jag helt enkelt glömde bort att jag skulle knäppa lite kort =P
Aja, idag får jag inte glömma det =)

Igår så tog jag med mig hundarna i bilen när vi skulle hämta Krister, så då åkte vi ner till stora Degernär och gick runt där med dom, det hade varit jätte skönt i solen och allt och det inte hade blåst så jävligt... Och så var det blank is hela vägen runt =S

Sen när vi kom hem så satte jag på en diskmaskin och tro på fan att den där maskinen skulle gå sönder då också =(  Men Krister sa att han skulle skruva isär den, sagt och gjort, sen funkade den kanon igen =) Så jag slipper diska för hand, eller ja, det hade jag endå inte gjort, då hade vi allt fått köpt en ny diskmaskin =P

Höll på att glömma, igår var jag med igen och budade på Tradera och den här gången vann jag =) Såååå glad =P

Nu ska jag ta på mig lite och fixa mig, sen ska jag gå ut med mina snuttisar och sen blir det åka till bebbarna =)

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej där!

Vi var oxå på Degernäs vid 5-tiden...blåste verkligen storm! =)

Vad har du vunnit?...på Tradera menar jag...troligtvis inte nåt jag vill ha fniss, eller? =)



Kram kram

2009-03-18 @ 11:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0