17:e Mars

Imorse fick jag skjutsa Krister till jobbet, för jag ska ju ha bilen sen, ska till Arbetsförmedlingen i Karlskoga =/ Inte något jag ser fram emot direkt... Men man måste väl? =) Så halv 2 ska jag vara där på möte.... Såg att jag måste tanka också, hmm.... Ja, det är väl också sånt man måste göra ibland....

Igår så gjorde jag jätte goda mackor till oss på kvällen, rostade i stekpannan, sen en tomatskiva på och grovt salt över, sen äter man det med tzatziki... Jätte gott är det!

Sen kollade vi på "Ballar av stål" igår också, det var ju bra =) Får man nog kolla på igen =P

Imorgon ska mamma och jag åka in till Isabelle och kolla på våra små söta bebisar =) Då ska vi även välja vilken av dom vi vill ha =) Dom var ju så små sist så man såg ju ingen skillnad på dom =) Men idag skulle pojkarna tydligen flytta ifrån sin mamma och sina syskon så att det inte skulle bli fler bebisar.... Och på måndag får vi hämta dom små godingarna =)
Jag har fortfarande inget namn till min lilla bebis, men han heter Capricornus i stamtavlan.... Så är det nån som har nåt bra namn så skriv en lite kommentar =P

Nu måste jag hoppa in i badet och gå ut med änglarna innan jag ska åka....
Ha det så bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0