Stranden, Cross träning & Bilder

Idag då... Först imorse efter att ha tagit en kall dusch så ringde pappa och frågade om jag ville komma på fika för att farfar och Pernilla var där... Så jag snabbade på och gjorde mig i ordning och plockade i stranden väskan och så iväg... Väl där så badade Magnus i poolen och alla vi andra fikade lite sen blev det cross åkande för Magnus del (han skulle visa farfar) och farfar fick prova pappas fyrhjuling....

Sen åkte jag och hämtade Sofia och drog iväg till Pekås och köpte lite gott, sen ner till stranden.. .Ringde Anna på vägen också och dom var redan påväg ner...
Sen nere på stranden så blev jag inge brun idag heller, inte ens lite röd =( Så typiskt... Till och med Sofia har blivit röd ju.... Får väl sitta mer i värmen om det blir nån mer värme, för nyss när jag var ute med hundarna så började det dugga och det är ju helt mörkt på himlen...

Sen efter stranden var det hem och umgås med hundarna lite och gå på promenad... Sen kom pappa och Magnus och hämtade mig... Jag skulle följa med Magnus på cross träning... Och han är såå duktig min lillebror... Jäklar va han kör... Men till slut så small det till och så var crossen paj =/ Tydligen kopplingen som gick sönder eller nåt... Så då var det bara att åka hemåt...

Känner att jag är lite hungrig nu också... Men har inte hunnit handlat nåt så det får bli att åta imorgon istället... Lite jobbigt bara med tanke på att man bara har ätit en bulle, ett äpple och en nektarin och så 2 riskakor också... Men jag får helt enkelt stå ut...

Nyss när jag var ute så träffade jag på en av grannarna då berättade hon att våran grannar med hundarna har tagit bort den svarta hunden... Det var som jag anade eftersom jag inte har sett den på ett par dagar...

Här kommer lite bilder också...


Från Midsommar...
     

Dagen efter i husvagnen...
       

Förut idag hos pappa...
           

På stranden igår och idag...
     

På crossbanan förut idag...
                

Så det får räcka för idag...
Ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ser ut som ni hade det mysigt på midsommar :) Magnus så allt bra stolt ut på crossen, det gick fort va? :)

Kram kram

2009-07-01 @ 08:55:03
URL: http://gumminasan.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, vi hade det allt mysigt =)

Ja, han är riktigt stolt på sin cross =P och det går som attan hihi...

Kram kram

2009-07-01 @ 21:34:34
URL: http://bigbeauties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0