Lösenord & Doktorn....

Japp, nu har jag fixat lösenord på min blogg... Så att idioterna kanske kan skaffa sig ett liv och skita i vårat...

Annars då så har jag varit hos doktorn idag...
Har haft jätte ont i bakhuvudet sen i förrgår nu, så idag tvingade jag mig iväg... För det har bara blivit värre och värre... Ja och väl där då... Så fick jag nån liten snorunge till doktor som var yngre än mig ju... Han verkade inte kunna så mycket och satt bara och sa "Mmm..." eller "Ja" hela tiden, även om jag inte sa något...
Sen sa han åt mig att jag skulle gå hem och ta 2 alvedon 4 gånger om dagen och 1 ipren 3 gånger om dagen i en vecka, så skulle jag höra av mig om det inte var bättre sen...
 I helvete heller att jag tänker höra av mig...
Och inte nog med det så sa tanten jag pratade med i telefon först att det lät som om jag skulle ha fått nån tumör eller nåt, men det verkar inte som om hon har pratat med den såkallade "doktorn" som jag fick...
Men tack för att hon skrämde upp mig...
Nej, jag klarar mig allt bättre själv, behöver ingen doktor eller mediciner... Och speciellt inte efter idag...
Tur för honom bara att han inte kom på att han skulle ta stick i fingret eller blodprov eller nåt på mig... För då hade jag sagt ifrån ordentligt...
Han tryckte och klämde och slog så jag har mer ont nu än jag hade innan jag gick dit....

Aja, nog om det... Nu har jag fått klaga tillräckligt...
Men undra hur det ska bli när jag ska åka ring i helgen då... Kanske blir så att man får ta och hoppa över det =(

Just ja... Midsommar helgen då...

torsdagen sydde jag färdigt dom 4 sista madrasserna till husvagnen och Krister tvättade alla madrasserna, vi var väl klara vid halv 2 på natten mot fredagen....

Sen fredagen då så hade vi en hel del att göra.... Madrasserna skulle torka, det skulle tvättas, ut med hundarna, fixa upp husvagn och förtält, och partytältet  och en massa mer....
Sen iallafall när allt var klart så satte vi oss i partytältet och åt en massa god mat och drack en massa dott också =P På kvällen blev det kubb spelande och mamma gjorde goda drinkar till oss... Sen var klockan visst mycket och Krister, jag och hundarna skulle sova i husvagnen, det hade ju kanske inte varit några fel om inte madrasserna hade varit skit blöta... Usch det var blött som tusan och hundarna ville inte ligga i sin säng i husvagnen heller utan vi sov alla 4 i den ena sängen... Men det blev ju lite varmare så iallafall, med tanke på dom dyblöta madrasserna... Nicklas och Sofia sov i förtältet... Dom hade tydligen sovit bra förutom att det hade varit lite kallt.... =P

Sen på lördagen då... Så plockade vi ihop förtältet och alla saker, Krister och Nicklas åkte hem till oss med lite grejer, medans jag och Sofia var kvar med hundarna i husvagnen/förtältet, det regnade massor ute och vi väntade och väntade på att Krister & Nicklas skulle komma tillbaka, ne då hade dom satt sig vid datorn en sväng... det var ju snällt mot oss =/
Sen väl hemma så plockade jag undan alla grejer och så... Sen gick vi ut med hundarna och då kom Kim.. Så han fick följa med ut... Sen åkte Krister, Kim & Jag och hämtade Kangas och sen åkte vi till Empoli och satt ute och åt pizza =) Sen hem till oss och spela Wii =) Och sen var visst klockan mycket igen...

Söndagen då... Jag då skulle vi till min pappa och äta lite mat =) Jätte gott var det, tack så mycket =) Sen vidare då...
Sen hade Sofia och jag bestämt oss för att åka ring... Även fast att vädret inte var med oss.... Men sagt och gjort... Kallt som fan var det... Men jag vänjde mig efter en stund... Men tydligen inte Sofia =P Men nu är det gjort... Vi har velat gjort det sååå länge nu... Men vädret har inte riktigt velat... Så det var liksom "nu eller aldrig" =P Men ni ser, bara vi hade åkte en sväng så kom det fina vädret =P

Sen så har det väl inte hänt så mycket här hemma...

Eller jo, måste berätta =P När jag kom ut med Harry igår morse så var "han" ute med sina hundar och våran granne kom och skulle gå förbi "honom" med hundarna och dom gör världens utfall och "han" sätter sig på rumpan och åker efter ca 2-3 meter... Jag tror inte att han såg att jag och Harry kom, men jag tänkte "jag ska inte stanna" så jag gick emot honom och han rusar upp och försöker springa in med hundarna som var som galna...
HAHA nu blir det allt att köpa nya byxor =P Fast det kan ju behövas när man använder samma byxer tills dom går sönder... Snuskjävel!! Ursäkta... Men är sååå förbannad på idioterna...

Sådär... nu ska jag ta och försöka dammsuga lite om jag orkar... Får ha telefonen på mig hela tiden, för imorse så blev jag jätte yr och höll på att trilla...

Ha det så bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0