9:e Juni... Liten bebis kräfta

Igår när Krister kom hem från jobbet så åkte vi direkt ner till mamma.. Vi skulle följa med henne till Kronhallen, för hennes dammsugare som hon har köpt där har gått massa sönder... Och vilket krångel det var för den där dammsugaren =/ Aja... Förut ringde mamma och sa att dom hade ringt från Kronhallen och sa att hon får en ny slang, så det blir väl att hämta ut den....
Efter Kronhallen åkte vi tillbaka till mamma och jag blev bjuden på kaffe och rabarberpaj *Mums* och Krister ville inte ha, så han satt sig nere i båten och öste ut lite vatten ur den....

Till helgen om det blir fint väder har jag tänkt mig att åka lite ring =) Även om det skulle vara skitkallt i vattnet, man vänjer sig nog =P Förhoppningsvis *Hihi* Ska se om jag lyckas få med mig Sofia också i den andra ringen =) För det vill du väl Sofia =P

I fredags förresten var mamma och vi och tittade på ett hus, men det var inget att ha =P
Och i söndags så hittade jag en bebis kräfta i älven, nere vid mamma... Den var såå söt och jag ville ta med mig den hem och mata den här hemma, men det fick jag inte =( Kanske om jag ser den igen =P Och jag skulle aldrig äta up den... Synd bara att jag missade att ta kort på den, hade ju tillochmed kameran med mig =/

När jag kommer på att jag ska skriva lite i bloggen så har jag massor att skriva (iallafall i huvudet) men sen när man väl sitter här framför datorn och ska plinka ner det man har kommit på så är det som bortblåst, så det kan bli...

Men jag är iallafall med i ett par tävlinga =) Som ni kanske har sett =P Så jag hoppas verkligen att jag kanske kan få vinna nåt =P Vore skit kul, jag vinner ju aldrig nåt ju =S

Nu blir det att gå ut med änglarna...
Ha det så bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0