Länge sen man skrev nåt här...

Ja, nu är det allt länge sen jag skrev nåt i bloggen, får bli ändring på det... Men det har ju varit toppenväder i helgen så det har inte blivit nåt sitta vid datorn =P

Men iallafall så har jag sytt färdigt alla gardinerna till husvagnen, sen har Sofia och jag varit på utställning med Cappe, solat, ätit god mat, Krister och Nicklas har åkt båt (och jag ville åka ring, men icke) satt in lister på golvet i husvagnen, fått "fina" brev ja och lite så... Så jag har inte riktigt haft tid med den här datorn...

Iallafall... I lördags så följde Sofia med mig istället för mamma till hamsterutställningen i Hallsberg... Det blev en hel del väntan och solen bara stekte på ute... Men iallfall så gick det ju bra för lilla Cappe så det var kul... Han blev BIS3 (Best In Show 3:a) i Petklass =) Jag är sååå stolt över min lilla goding... Så det var kul, men så jobbigt att vänta... Hade det regnat ute så hade det nog känts bättre... Men nu var det ju världens härligaste väder....
Just ja, han fick en jätte fin rosa/vit rosett och en skål med godis, en glass med hamstergodis och "toalätt" (Burspån) också =)
Sen när vi kom hem (hem till mamma iallafal =P ) så fick Cappe vara med ute på gräsmattan en stund, men han var så trött, så vi åkte hem med honom efter en stund och så köpte vi med oss pizza hem =P

Sen i lördags kväll (tror jag det var) så åt mamma och jag  färskpotatis, sill, skinka (på burk) *Mums* Det var riktigt smarrigt =) Och Nicklas och Krister och färskpotatis och köttbullar, inte alls lika gott =P

Sen på söndagen så var ju meningen att vi skulle fira lilla mamma hela dagen, men bil jävlen gick sönder och nu har vi ingen styrservo... Gissa om det är trögt att styra *Puh* Så idag kommer grejerna som vi beställde på Volvo, så ska dom ju sättas dit också =/ Tur att jag slipper att greja med det iallafall =P
Men det blev lite mamma firande på kvällen =) Sorry mamma!

Sen har Krister varit hemma och varit sjuk i två dagar, men idag är han tillbaka på jobbet...

Nu orkar jag inte skriva nåt mer.... Får bli imorgon eller nåt =P
Nu ska jag gå ut med hundarna, sen blir det städa som gäller... usch och fy...

Ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: Anna

Va kul att det gick så bra för Cappe! Då får du åka på fler nu då =)

Kram kram

2009-06-03 @ 19:02:46
URL: http://gumminasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0