Jävla idioter till grannar!!

Va fega ni är, fy fan säger jag bara... Skriver som "anonym" och är såååå jävla nyfikna... Sköt erat eget istället!! Men förstås utan oss så är väl erat liv skit kan jag tänka mig, eftersom ni tydligen måste ha koll  på oss hela tiden, är vi här utanför så står ni och smyger i balkongdörren, och vi har allt sett er flera gånger när ni står och smyger....
Så fort vi åker nånstans eller kommer hem så är ni där och glor...

Men sorry... Tänker inte skriva nåt mer i bloggen nu... Illa för er va?! Hur ska ni nu ha så bra koll?!
Men istället för att gå och snacka en massa skit så kan ni ju ta det face to face istället, men det törs ni ju inte, så jävla fega är ni.... Men stå där och glo ni, och prata erat skitsnack för jag bryr mig faktiskt inte...

Men ni kan ju försöka tänka på att ta hand om dom där stackars smala hundarna som aldrig får gå ut istället... Dom behöver mer än bara luft!!! Stackars hundar som bara får vara ute på balkongen!! Dom behöver promenader!!!

Men har ju pratat med eran granne som har skrivit upp och haft koll på hur ofta era hundar är ute och när dom väl är ute så får dom kissa och bajsa precis utanför porten... Fy fan, det är ju inte klokt!!! Stackars hundar... Hoppas någon sätter stopp för det här snart, innan det är för sent!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0