Inte skrivit nåt på länge igen...

Nej, nu var det ett tag sen jag skrev här i bloggen igen... Måste kanske bli skärpning =P Men det känns som om jag inte hinner med riktigt... För när jag sitter vid datorn så måste jag ju läsa alla bloggar som jag läser och kolla hus och om det säljs nåt kul på blocket, citytorget mm... Men jag ska försöka få in ett blogg inlägg också =P

Helgen då..

I fredags så åkte vi ner till mamma och Krister och Nicklas fixade med båten... Så kom Moster Anna och Patrik dit och lille Kim såklart =) Och även sötnosen Baltazar, lilla kott galningen =P Sen bjöd mamma oss på mat också =) Tack det var gott =)

I lördags då, ja då var det ju Sverigens nationaldag, så det firades med sill och färskpotatis *mums* 
Sen var Krister och jag inne till Cheapy och köpte nåt stål band av nåt slag som han skulle ha till dom nya båtstolarna och efter det tog vi en sväng till Max (?!) jag gillar inte ens Max, hmm... Men Krister ville smaka en burgare därifrån, så det blev så.. Men måste erkänna att den var faktiskt riktigt god =S
Sen vidare till Morbror Peter och Anki... Krister skulle fixa våran bil igen och den här gången gick det bra =) Jag satt inne hos Anki och pratade lite och Peter han städade för fullt =P Sen efter sisådär lite mer än en timme så gick jag ut i garaget till Krister och skulle se hur det gick med bilen, för det skulle max ta en halvtimme att laga bilen den här gången =P Haha, sen när då?? Nja, det tog väl ungefär 2 timmar... 
Sen var vi på Kristers jobb också och fixade färdigt nya båt ratten =) Det tog väl ett par timmar det också...

Och igår söndag då... Då blev det att ta en sväng ut till skogen med pojkarna, sen vidare till mamma och båten =) Och igår blev båten klar, nu ska bara ratten blästras och lackas så är det klart =) Känns skönt... Och husvagnen är snart också klar, ska bara sy färdigt madrasserna, har ju gjort två stycken så det är bara, eller bara det är inte så bra.... *Puh* sex stycken kvar, sen är det klart =P Och jag måste ju fixa det innan midsommar för då ska ju hundarna och vi campa =P Nere hos mamma =) Ska bli kul att sen hur det kommer gå *Haha*

Och idag då... Ja, det blir väl att gå ut med hundarna nu igen och sen en massa städa, städa och åter städa... Kul liv.... 
Föresten... Mamma jag har hittat en blogg jag tror att du vill läsa =P Vill inte skriva ut den här, för jag tror att personen i fråga antagligen läser min blogg =) 

Ha det så bra!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0