Dags för uppdatering kanske =P

Ja... Här har det inte skrivits på ett tag nu... Men det är den här värmen vet ni =) Lika bra att passa på att vara ute och ta vara på den härliga sommarvärmen vi har fått nu ett par dagar... UNDERBART =)

Ja va har hänt här då??
Jo, vi har varit ute med båten hela helgen förutom söndagen och åkt ring... Såå härligt... Så det har varit en toppen helg verkligen... Sen har vi varit på kalas för Samuel också...

Och nu sitter jag här, klockan är snart 23 och jag, mamma, Sofia, Anna, Kim och Baltazar har varit på stranden nästan heela dagen... Fy fan va skönt måste jag säga =)

Just ja, jag och djuren är ensamma hemma den här veckan och min stackars lilla Enzo är sååååå ledsen för att husse inte är hemma och det måste vaktas hela tiden.... Stackarn... Han har fullt upp nu min lilla skrutt.... Tur att det bara är en vecka Krister ska vara borta iallafall... För när han jobbade uppe i Falun så var det ju varje vecka och det tror jag höll på att ta knäcken på lilla Enzo....

Nej, nu blir det att surfa runt på lite bloggar och kolla lite övrigt, sen blir det nog att kolla på TV lite innan sängen väntar....
Ha det underbart i värmen =)
Ses på Beachen imorrn... =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0