4:e Juni...

Igår när Krister kom hem åkte vi iväg och kollade på två hus =) Det ena var helt perfekt, men låg alldeles för långt bort och det andra låg perfekt, men garaget var sååå litet... Så, ne... inget av dom =/ Men Krister ska försöka få tag i gubben som har det andra huset som vi så gärna vill ha =)

Annars igår så hade jag lite städdag... Inte alls kul, men man måste väl ibland =P

Förut så skickade Marja (med Grand Danois tiken Cindi) sms till mig, så imorgon ska vi träffas så hundarna får leka =) Ska bli så kul, ser verkligen fram emot det =) Hoppas att Enzo tycker att det är lika kul, han är ju en liten tråkmåns ibland, men kanske inte imorgon när han få leka med en tjej =)

Sådär, nu orkar jag inte skriva mer, ska försöka komma ihåg att ta med mig kameran imorgon också, så det blir lite bilder på dom söta =)

Ha det så bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0