26:e Juni...

R.I.P Michael Jackson
I natt dog Michael Jackson... Det var ju inte så kul... Och han som skulle ha ca 40 konserter nu om några dagar.... Och han blev ju bara 50 år...

Aja, nog om det....

Jag är iallafall mycket bättre bak i huvudet idag, så det känns verkligen som att jag är redo för en helg med ring åkande =P Och det ska ju blir skit fint väder heeeela helgen, hur skönt är inte det då =) Underbart!

Till veckan blir jag och djuren ensamma hemma =( Krister ska iväg till Ilsbo på jobb.... Tur att det bara är en vecka... Så får se vad vi hittar på då... Jag har ju bil hela veckan, så det blir iallafall att åka till stranden =) Och så tänkte jag åka och hälsa på moster Anna och lilla Kim också nån dag...

Idag blir det iallafall Karlskoga och handla present till Samuel och så handla lite grejer inför semestern och så skulle vi till Bjuhrs med lillebror....

Sen i helgen så ska vi på kalas hos Anette och Niklas, för Samuel fyller ju år...

Nej, nu är det "våra bästa år" som gäller... sen gå ut med dogsen...
Ha det så bra i värmen, så kanske vi ses på sjön =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0